• Zobacz więcej

Zmiana terminu nadsyłania zgłoszeń do Konkursu „Sołtys Roku”!

Drukuj

zapka2020a2

 

Zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń do 19. edycji Konkursu „Sołtys Roku”. 

Karta zgłoszeniowa, plik : PDF , WORD
Regulamin Konkursu, plik:  PDF

Wypełnioną, wydrukowaną i podpisaną kartę wraz z oświadczeniami należy przesłać na adres redakcji: ul. Z. Urbanowskiej 8, 62-500 Konin, skr. Poczt nr 50. 

Na prośbę Czytelników a także w związku ze stanem pandemii i związanymi z tym utrudnieniami przedłużamy o miesiąc czas na przygotowanie dokumentów konkursowych. Nowy termin nadsyłania zgłoszeń to 31 maja 2021 roku.  Decyduje data nadania przesyłki.

Kandydatkę lub kandydata do udziału w Konkursie mogą zgłaszać: rady sołeckie, mieszkańcy sołectwa, rady parafialne a także organizacje pozarządowe: OSP, KGW itp., stowarzyszenia sołtysów wszystkich szczebli oraz organy władzy samorządowej: rady gmin, wójtowie, burmistrzowie itd. Jeśli sołtysa zgłasza jedna osoba, bądź jeden organ władzy samorządowej, np. wójt lub starosta – do zgłoszenia powinny być dołączone rekomendacje właściwej rady sołeckiej i działających na terenie sołectwa bądź gminy instytucji oraz organizacji. 

Do udziału w Konkursie może zostać zgłoszony sołtys, który swoją funkcję pełnił co najmniej jedną pełną kadencję i w dniu wysłania zgłoszenia nadal tę funkcję pełni. W opisie działań sołtysa należy uwzględnić wszystkie dotychczasowe inicjatywy sołtysa – od początku pełnienia przez niego funkcji, a nie tylko z ostatniej kadencji. Zachęcamy do przesłania dokumentacji fotograficznej przedstawiającej działania sołtysa – nie trzeba ich drukować, wystarczy zapisać na nośniku: płycie cd/dvd lub pendrive’ie.

Jak co roku spośród nadesłanych zgłoszeń Kapituła Konkursu wyróżni sołtysa najdłużej pełniącego swoją funkcję.


Dodatkowych informacji udzielają pracownicy redakcji pod nr. 797 901 125, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

Zachęcamy do nadsyłania zgłoszeń do 19. edycji Konkursu „Sołtys Roku”. Karta zgłoszeniowa i regulamin Konkursu znajdują się na stronie www.gazetasolecka.pl. Wypełnioną, wydrukowaną i podpisaną kartę wraz z oświadczeniami należy przesłać na adres redakcji: ul. Z. Urbanowskiej 8, 62-500 Konin, skr. Poczt nr 50.

Na prośbę Czytelników a także w związku ze stanem pandemii i związanymi z tym utrudnieniami przedłużamy o miesiąc czas na przygotowanie dokumentów konkursowych. Nowy termin nadsyłania zgłoszeń to 31 maja 2021 roku.  Decyduje data nadania przesyłki.

Kandydatkę lub kandydata do udziału w Konkursie mogą zgłaszać: rady sołeckie, mieszkańcy sołectwa, rady parafialne a także organizacje pozarządowe: OSP, KGW itp., stowarzyszenia sołtysów wszystkich szczebli oraz organy władzy samorządowej: rady gmin, wójtowie, burmistrzowie itd. Jeśli sołtysa zgłasza jedna osoba, bądź jeden organ władzy samorządowej, np. wójt lub starosta – do zgłoszenia powinny być dołączone rekomendacje właściwej rady sołeckiej i działających na terenie sołectwa bądź gminy instytucji oraz organizacji.

Do udziału w Konkursie może zostać zgłoszony sołtys, który swoją funkcję pełnił co najmniej jedną pełną kadencję i w dniu wysłania zgłoszenia nadal tę funkcję pełni. W opisie działań sołtysa należy uwzględnić wszystkie dotychczasowe inicjatywy sołtysa – od początku pełnienia przez niego funkcji, a nie tylko z ostatniej kadencji. Zachęcamy do przesłania dokumentacji fotograficznej przedstawiającej działania sołtysa – nie trzeba ich drukować, wystarczy zapisać na nośniku: płycie cd/dvd lub pendrive’ie.

Jak co roku spośród nadesłanych zgłoszeń Kapituła Konkursu wyróżni sołtysa najdłużej pełniącego swoją funkcję.

Dodatkowych informacji udzielają pracownicy redakcji pod nr. 797 901 125, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

RG