TRAINER baner1000-x-100-mm
Unia Europejska dla Ciebie

Unia Europejska dla Ciebie

  Dowiedz się dlaczego warto iść na eurowybory

Na co nam ta Unia?

Na co nam ta Unia?

– Dostajemy coraz mniej pieniędzy od Unii. A coraz więcej jej wpłacamy. To po co nam ta Unia? – Coraz częściej słyszę takie pytania od...

Laureaci Konkursu „Sołtys Roku 2018”

Laureaci Konkursu „Sołtys Roku 2018”

Znamy już laureatów 17. edycji ogólnopolskiego Konkursu „Sołtys Roku”.  Kapituła Konkursu pod przewodnictwem redaktor naczelnej „Gazety...

  • Unia Europejska dla Ciebie

    Unia Europejska dla Ciebie

  • Na co nam ta Unia?

    Na co nam ta Unia?

  • Laureaci Konkursu „Sołtys Roku 2018”

    Laureaci Konkursu „Sołtys Roku 2018”

maj2019

450x100px Autostrada2019 pl gs 2019-03-01

reutter2

akte2

Targi SPORT INVEST – aktywuj czas wolny


Przed nami kolejna edycja wyjątkowych na polskim rynku Targów Branży Sportowej i Rekreacyjnej, które odbędą się 21-23 lutego 2019 r. w Poznaniu. Targi Sport Invest są odpowiedzią na rosnący trend rozwijania infrastruktury ośrodków wypoczynkowych, tworzenia stref rekreacyjnych w przestrzeniach publicznych, czy atrakcyjnych placów zabaw w prywatnych placówkach edukacyjnych, a nawet punktach gastronomicznych czy usługowych.


 SportInvest

Podczas najbliższej edycji Targów Branży Sportowej i Rekreacyjnej SPORT INVEST zaprezentowane zostaną najnowsze propozycje firm oferujących nowoczesne i zróżnicowane stylistycznie place zabaw, wygodne siłownie zewnętrzne, baseny i technikę basenową oraz bezpieczne nawierzchnie do stref rekreacyjnych. Targi SPORT INVEST skierowane są głównie do właścicieli hoteli, pensjonatów i ośrodków wypoczynkowych, zainteresowanych budową bądź modernizacją atrakcji sportowo – rekreacyjnych, ale też przedsiębiorców prowadzących prywatne żłobki, przedszkola i szkoły. To również doskonałe miejsce inspiracji dla przedstawicieli jednostek samorządowych, firm deweloperskich i generalnych wykonawców – siłownie zewnętrzne, place zabaw i inne tego typu atrakcje w znaczący sposób podnoszą przecież wartość oferowanych mieszkań czy domów.

Aktywnie na co dzień
Coraz bardziej cenimy sobie czas wolny i chcemy go spędzać aktywnie i ciekawie, także na co dzień. Samorządy są świadome, że zarówno w małych jak i dużych miejscowościach potrzebne są zagospodarowane miejsca, gdzie mieszkańcy, indywidualnie bądź z rodziną, przyjaciółmi, a nawet w grupach sąsiedzkich, będą mogli wypocząć i zrelaksować się. Jednoznacznie dowiodły tego projekty realizowane w ramach budżetów obywatelskich. Mieszkańcy decydują, żeby najwięcej środków z budżetów partycypacyjnych przeznaczać na inicjatywy związane z poprawą standardów przestrzeni wspólnych i miejsc integracji takich jak: skwery, boiska, place zabaw, siłownie zewnętrzne. Samorządy realizują też dużo bardziej kosztowne inwestycje tworząc strefy rekreacyjne w parkach, nad jeziorami, czy zagospodarowują w tym celu nabrzeża rzek. Podejmują się także budowy nowoczesnych kompleksów basenowych, boisk, kortów, skate parków czy pumptracków.  W ten sposób powstają miejsca, gdzie dzieci, młodzież i dorośli mogą aktywnie spędzać czas. Targi Sport Invest podczas, których można bezpośrednio porozmawiać z przedstawicielami firm realizujących kompleksowo takie inwestycje lub dostawcami poszczególnych elementów infrastruktury sportowej, gdzie można zobaczyć i porównać najnowsze rozwiązania są więc idealnym miejscem także dla samorządowców, zarządców osiedli, liderów społeczności lokalnych, którzy mogą inspirować się, by odpowiedzialnie kształtować politykę przestrzenną w swoich miejscowościach.
 

Wyjazdy pełne wrażeń

Wiele szacunków i badań wskazuje, że Polacy coraz częściej wyjeżdżają nie tylko podczas letniego urlopu, ale także na ferie zimowe, weekendy i święta. Poszukują nowych miejsc, nowych emocji i wrażeń, choć są i turyści, którzy chętnie wracają do miejsc sprawdzonych, w których w satysfakcjonujący sposób przebiegał ich pobyt.
– Wymagania co do jakości spędzania wolnego czasu wciąż rosną, a turyści coraz wnikliwiej sprawdzają na jakie atrakcje mogą liczyć w miejscu, w którym zdecydują się na nocleg, ale też samej miejscowości, do której planują się wybrać – mówi Filip Głogowski-Kurpisz, dyrektor targów Sport Invest. – Podróżując z dziećmi wyszukują w internecie ofert zawierających także basen, atrakcyjny plac zabaw czy boisko sportowe. Sami też myślą o relaksie w saunie lub jaccuzi. Czasami to podstawowe kryteria wyboru wakacyjnego czy weekendowego celu podróży, więc bardzo istotne jest, by wyróżnić się na tle konkurencji w serwisach turystycznych – zaznacza.  
Daj się wyszukać
Nie tylko duże hotele, ale nawet mniejsze ośrodki wypoczynkowe i pensjonaty chcąc zadowolić gości i uzyskać dobrą ocenę w serwisach bookingowych, nieustannie podnoszą standard i inwestują w kolejne atrakcje. To dobry sposób, by zdystansować konkurencję, a zdjęcie ukazujące basen czy atrakcyjny plac zabaw na terenie jest często tym wiodącym, efektywnie promującym walory miejsca. Rosnący trend lokalnych, częstszych, ale krótszych wyjazdów daje szansę na odniesienie sukcesu obiektom w całej Polsce, które mądrze inwestują i mogą zaoferować gościom zróżnicowane i aktywne formy spędzania czasu, ale także dbają o wizerunek w internecie. Prezentowanie atrakcji w mediach społecznościowych odbywa się wówczas nie tylko przez własne kanały, ale również poprzez profile i rekomendacje zadowolonych klientów, co podnosi skuteczność promocji.
 

Perspektywy rozwoju

Według danych statystycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki tylko w I półroczu 2018 roku Polacy odbyli 3,9 mln czyli więcej o 3,7% r/r krajowych podróży weekendowych i 5,8 mln krajowych dłuższych podróży urlopowych – więcej o 9,4% r/r, wydając 9,7 mld PLN więcej w porównaniu do analogicznego okresu o 14,1%. O 6,6% wzrosło też zainteresowanie turystów  zagranicznych, którzy coraz chętniej spędzają wakacje w Polsce.  Miesiące wakacyjne także przyniosły wzrosty w statystykach. Wg GUSu w lipcu i sierpniu 2018 roku na obszarze nadmorskim, w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, widoczny był wzrost ogólnej liczby turystów korzystających z bazy noclegowej o 10,6%.  Badania i trendy pozwalają prognozować, że inwestycje w sektorze turystycznym będą się zwracać w kolejnych latach.
 

W otoczeniu zieleni

Polacy deklarują, że wakacje, weekendy, ale także czas wolny wygospodarowany w ciągu tygodnia chcą spędzać efektywnie i aktywnie, w taki też sposób w swoje biznesy rekreacyjno-wypoczynkowe powinni inwestować ich właściciele, ale także w przestrzenie publiczne ich włodarze.
Targi Sport Invest doskonale uzupełniają ekspozycję Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Gardenia i Targów Specials Days, prezentując łącznie kompleksową ofertę dla inwestorów, właścicieli, zarządców nieruchomości, projektantów, architektów zajmujących się wyposażaniem i projektowaniem zieleni, stref rekreacyjnych, obiektów sportowych,  handlowych i turystycznych.
 

Targów Branży Sportowej i Rekreacyjnej SPORT INVEST

Organizator: Grupa MTP
Termin: 21-23.02.2019 r.
Lokalizacja: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14. Poznań, pawilon nr 6

Kontakt dla zwiedzających: Karolina Sitarz, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

www.sportinvest.mtp.pl